Jak si správné klienty udržet

No a jsme u nejdůležitějšího bodu programu. Získat  klienta jste se naučili v předchozích lekcích. Podstatně náročnější je však si klienta udržet. A teď pozor - udržet si toho správného klienta. Všichni víme, že sympatie hrají v našem životě důležitou roli. Není třeba klientovi "podlézat". Je třeba se na klienta naladit nebo se s ním rozloučit. Pracovat totiž s "protivnými klienty" je velice stresující a v konečném důsledku neefektivní. Těšit se do práce, předcházet stresu to je také velké umění.  Překonat strach se s klientem rozloučit a jak to udětat, není zrovna jednoduché. Je třeba to trénovat. Klient totiž musí mít k masérovi naprostou důvěru. Dalším bodem v psychologie bude, jak si říct o peníze. Zjistila jsem ve svých kurzech, že právě ti největší "dříči" a velice kvalitní maséři se stydí si říct o své peníze. Je jim to nepříjemné. A dostali jsme se k dalšímu tématu psychologie - sebevědomí.  Pokud si zvednete sebevědomí, problém s penězi zmizí a nejen s penězi. Jdeme tedy na to!

V této lekci Vás naučíme 

  •  jak klienta poznat
  •  jak se s klientem rozloučit
  •  jak si zvednout sebevědomí a umět si říct o peníze



Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode