Jak si správné klienty udržet
No a jsme u nejdůležitějšího bodu programu. Získat klienta jste se naučili v předchozích lekcích. Podstatně náročnější je však si klienta udržet. A teď pozor - udržet si toho správného klienta. Všichni víme, že sympatie hrají v našem životě důležitou roli. Není třeba klientovi "podlézat". Je třeba se na klienta naladit nebo se s ním rozloučit. Pracovat totiž s "protivnými klienty" je velice stresující a v konečném důsledku neefektivní. Těšit se do práce, předcházet stresu to je také velké umění. Překonat strach se s klientem rozloučit a jak to udětat, není zrovna jednoduché. Je třeba to trénovat. Klient totiž musí mít k masérovi naprostou důvěru. Dalším bodem v psychologie bude, jak si říct o peníze. Zjistila jsem ve svých kurzech, že právě ti největší "dříči" a velice kvalitní maséři se stydí si říct o své peníze. Je jim to nepříjemné. A dostali jsme se k dalšímu tématu psychologie - sebevědomí. Pokud si zvednete sebevědomí, problém s penězi zmizí a nejen s penězi. Jdeme tedy na to!
V této lekci Vás naučíme
- jak klienta poznat
- jak se s klientem rozloučit
- jak si zvednout sebevědomí a umět si říct o peníze